♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

THUMBS UP

Kategori:

 
 
 
Vilken dag..... *Tummen upp* 
Både hjärna och kropp har fått jobba hårt idag och vi kommer avrunda dagen med avslappningsmusk, ljus och yoga!
Ringt tusen samtal hit och dit, redigerat både CV och Personligt brev. Kollat upp eventuella jobb och jag känner att jag skulle behöva en almenacka att anteckna alla framtidens händelser!
Känns som att de är super mycket på gång nu så jag inte vet vart jag ska vrida eller vända mig, men jag försöker hålla huvudet högt så jag fortfarande kan andas i alla fall.
Dags att öva kontroll för det är också en viktig grej som man bör kunna hantera. många bollar i luften = många möjligheter.
Det är skönt att även kombinera dessa dagar med träning och god mat, energi är viktig och vad man gör av den.

Nu avnjuter vi en iskall och söt mangosorbet med syrliga hallon, Life's Good!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: