♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

RANDOM INLÄGG OM LIVETS KRYDDOR

Kategori:

 
 
 
Sitter och lyssnar på gamla goa Bullet for my valentine
Var vintern 07, i stockholm på en musikaffär, Jag kollade runt på skivor, och just en skiva fick min dragningskraft av bara omslaget, "Bullet for my valentine, The Poison". Jag tog på mig hörlurarna och lyssnade, jag gillade verkligen det jag hörde men just  låt nr 4 fick mig vid första noten i introt och det var "Tears don't fall". Det är en låt jag aldrig kommer bli less på, ALDRIG.
Så var det jag började lyssna på dem i alla fall. Roligt hur man kan dras till något som sen ger ett fint spår i hjärtat! 
__________________________________________________________________________________
Nu till en annan vacker del av mitt liv, SHOPPING <3
Har en hel del nya grejer som jag jag bara älskar.
Har i flera år tänkt mig ett par röda skor med alldelens för hög klack för att gå i. 
Sexigt blod/kärleksröda pumps... Och när vi var i Umeå förra helgen så bah, BAM!
Så sjukt nöjd, och jag lyckades ha dom i alla fall en halv kväll på Allstar! 
Gopriseee,Only 299;-Din sko
Min kompis köpte likadana fast blåa!

Pretty Awesome



 
 

Lovade dessutom skriva en liten rad om min stora sötpojk Nicklas <3
Den coolaste snubben jag vet på CS när dom tiderna flammade, vi slakta banan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: