♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

MISS MAID

Kategori:

 
 
 
 
- Älskling, jag är hemma!!
(En pinsam tystnad uppstår)

Justja, jag har ju ingen älskling...
Forever Alone med mitt schizo<3

Ikväll ska jag städa som en guuud eller som en Hemmafru rättare sagt.
På med klackarna, en söt kort klänning, play some good music och sätta ett sött leende på läpparna.
Så blev städningen plötsligt så mycket roligare! 
Ni tänker säkert att jag har en lättsam kväll framför mig med lite kläder att plocka upp, lite skräp att kasta och sen damsuga. That's so WRONG!
 
Mitt rum är ett riktigt FML. Är inte så bra med en halv övervåning för sig själv då de finns så mycket man kan pressa in på nolltid men om man sedan själv vill få plats måste rensa i typ ett halvår...
Lovar dig att om jag tar mig en timme per dag med att påbörja städningen, så är jag FÖRHOPPNINGSVIS klar på en vecka, så minst 7 timmar nonstop?
Nu blev jag otagg som fan, dags att dra på taggen och köra igång! Wish me luck :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: