♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

JAG ÄR RÄDD

Kategori:

 
 
Trots att jag är berädd.....
.
Nä men, sjukaste gårdagen på länge och den startade ungefär klockan 01.00 förra natten.
La mig otroligt tidigt för att få mig lite extra sömn och ändrad dygnsrytm.
Lyckades äntigen somna där lite innan klockan ett.
.
Så tvär vaknar jag av att jag blir uppskedad bakifrån, en arm läggs runt om mig och jag hör ljudet av tänder som gnisslar i nacken på mig. Låg helt klar vaken och fattade ingenting ett tag, vågade inte röra på mig.
Sen lyckades jag somna efter någon kvart.
Men inte nog med det, sedan vaknar jag igen av att täcket lyfts bort från mig. Jag tittar förskräckt upp och ser min vän sitta upp i sängen. Hon tittar på mig och säger: HEEEEJ :D
Sen lägger hon sig ner och mumlar nånting.
Chockad och förvirrad drar jag på mig täcket igen och kryper extra långt ner.
Alltid lika kul att sova hos Vera!?_______________________________________________________________________________________
Sen igår så skulle jag gå och duscha.
När jag var klar gick jag ut i hallen och drog på mig ett par trosor.
Så plötsligt hör jag hur någon är utanför dörren, tar fram nycklar och det låter som att personen där ute
försöker låsa upp på fel dörr!!
Panikslagen, naken och förvirrad kollar jag efter handuken men hittar den inte, smiter in på toa och lämnar en glipa öppen.
Ytterdörren öppnas och en liten tant tittar in, mumlar något, stänger dörren och går....
Stod kvar i badrummet ett tag efter det och nu har jag gömt mig i soffan, haha!
.
Inte första gången någon har tagit fel heller, kanske dags att börja låsa dörren någon gång min kära vän!?

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: