♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

HANGOVER 3

Kategori:

 
 
Vakna i natt av en gojävla feber, både jag och lakanen var genomvåta.
Lagom mysigt!!! 
men nu mår jag lite bättre, är mest trött....
Kanske borde ta de lugnt med både fest i helgen och träningen igårkväll haha.
.
Hade en otroligt grym helg hos Emma<3
Galet värre. Kan tyvärr inte berätta detaljer osv.
Men i fredags var vi på five, inte bästa draget och verkligen inte min favvoclub men vad gör man inte för sin 19-åriga snygging.
På lördagen var vi på stan och kollade runt, träffade några killkompisar och blev bjudna på skybaren på corona.
Så efter en hel del vin och whiskey (gillar inte ens whiskey) minns jag fan inte när jag kom fram dit.
Sen så blev jag självklart bjuden på mer men ska fasiken ta de lugnare nästa gång.
Men det är ju det här spontana och när de spårar som är de roliga och märkvärda. 
Både grät och skrattade hysteriskt, träffade nya människor och snygga guys. Precis som de ska vara!
Ser ändå fram emot nästa helg, för de kan väl inte bli mer wierd än denna helg!?
 
FINA DU<3 (Bilder från Emmas Instagram @EmmaKaruna)
 
VIP<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: