♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

GLAD KÄMPE KÄMPAR VIDARE

Kategori:

 
 
Var på någon föreläsning idag via AF.
Staplade till folketshus med mina värkande ben. Både vader och lår skrek av träningsvärk.
Är typ sjuk så inga linser för mig idag så hade på mig mina "sexig sekreterare" glasögon och håret utsläppt i ett rufsigt svall. 
Tänkte att jag känner väl ändå ingen där. Kände mig ändå smygsnygg ändå trots allt...
På vägen dit ser jag en gammal vän som verkar gå i samma riktning.
Som jag sedan hälsar på där inne, sen träffar jag bekant på bekant och den bästa, Sofia!!
Så sjukt längesen jag såg henne fast vi bor i samma "samhälle".
Ah det gjorde det hela mycket mer värt i alla fall eftersom föreläsningen var i lågstadienivå... kanske till och med förisnivå.
"håller någon upp dörren, säger man tack"
"Vill du, så kan du"
.
Nähä? Äre så? 1,5 timmar snack om hej kom och hjälp mig. Men ska inte vara så tjurig. Det var väl bra för dem som kunde ta åt sig och lära sig något!
.
Nu är jag äntligen i tryggt förvar och har just pratat med en manlig studievägledare!
Ska ha dejt i december, blir spännande. (Y) Livet går allt snabbare frammåt!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: