♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

DUNKA MIG GUL OCH BLÅ

Kategori:

okej, det är inte min dag idag... Kan inte sova, börjar bli rätt depp av att rulla runt samtidigt som tankarna cirkulerar som en galen orkan i huvudet på mig. Jag gick upp på toa nyss och när jag la mig i sängen igen så gled min handväska ner mellan väggen och sängen. Skräckslagen tittar jag snabbt ner i glipan och hör en hård dunk som alltså är mitt huvud som highfivar fönsterbrädan. Ligger här helt förstörd med en värkande bula till sällskap. Dock börjar både hjärna och ögonlock bli trötta av alla jobbiga händelser. Det är bra med blogg, man får skriva av sig, berätta sin story, bjuda på sig själv och tänka på det positiva för vem vill läsa en blogg där någon bara fokuserar på det negativa och bara berättar om hur synd det är om en och hur alla andra är dum i huvudet... nu börjar jag svamla, Va? Ah men försök fatta så förstår vi varandra. P.S sov gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här: