♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

BUSINESS, YEAH

Kategori:

Känner mig som värsta Businesswoman,
Med dagarna fulla av Telefonsamtal, möten hit och dit, mycket skrivbordsarbeten.
Trots det har jag ändå inget jobb, än förhoppningsvis.
Men till veckan ska jag kuta runt i alla möjliga affärer.
Lyckas jag inte få ett jobb då efter det så är det något seriöst fel på mig.
Då ska jag börja som Telefonvärdinna och prata deeptalk/snusk med främmande människor. Hoppas det inte går så långt, eller det kanske är kul?
 
Är så sjukt trött och har varit hela dagen, ändå så tog jag mig en kortare springsväng idag.
Blir ett litet race med hantlarna också, så kan jag känna mig lugn i helgen då det blir UMEÅ IGEN<3
Känner mig duktig och tänker inte sluta.
 
Peacefully chilling in my one and only  OnePiece <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: