♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

TITTIIIIIIES ♥

Kategori:

 

MANBOOBS - Den schyssta varianten

Är med Virre och vi är på väg in.
Medans vi är ute och går är jag busig och börjar pladdra om konstiga saker.

Säger till Virre "klart som fan mannen! ....eh med jävligt feminina boobs"
Sen fnissar vi och börjar diskutera boobs på män, det finns manboobs som är schyssta och manboobs som 
är äckliga. De schyssta är ju självklart dem med en fin rund form i fast modell och lite höjd, muskeltutte<3

Sen finns ju den äckliga varianten med en pikig snehöjd och häng, chipstutte</3

EN SAK SOM SKULLE VA NICE:
Kom på att jag skulle vilja sova över hos en man med schyssta mÄnbobs som man kan sova på över julnatten.
Hade varit nice från den 23-24, värsta bästa julklappen. men å andra sidan vill jag ju ha min julstrumpa på morgonen av tomten. Dilemma... Fast å andra sidan igen så kan man ju få ett hårt paket av snubben, fint inslagen i en kalsong. NÄ, jag tror jag stannar hemma! :S

Virre, Vem ska du sova hos då? 
Jag, Men en snygg man med schyssta manboobs, sa ju att de där ute att det hade varit nice.
Virre, Finns det någon sån här i villis??????????? 
Jag, HAHAHa, bästa!!! men jag var inte sreiös...


Eller var jag... :O Vet inte riktigt själv.

 

Sov-vänliga TITTIIIIIIIIIIIES
Chris Hemsworth och Cam Gigandet, ruskigt bra bröd och resten för den delen också! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: