♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

COME BACK DOWN

Kategori:

Snön ligger som ett vitt fluffigt täcke över skog och land.
Jag känner bara hur det kittlar i min kropp när jag ser denna videon tillsammans med låten Greg Laswell – Come Back Down - feat. Sara Bareilles! (Y)
Längtar otroligt tills jag ska ta fram brädan, ta på mig sb-skorna, ta med mig brädan, åka upp i liften, spänna fast brädan, glida ner för backen för första gången igen på på 2 år.
En glädjetår kommer att falla ner från min kind. Det gör det nästan nu :')

Vintern är oftast lång och kall så då får man ta vara på de fina stunderna som man faktiskt bara kan ha när det är vinter, som till exempel att åka skidor/snowboard, köra skoter och grilla i en mysig snögrop.
Jag får se om jag får med mig ett härligt gäng så man kan åka på en riktig skidsemester någon gång.
Med "riktig" menar jag övernattning, afterski, bada badtunna, mingla och dricka saft. ;)
Någon som är på redan nu? :)
 
Videon är från Peak Performance, som har snygg design i finfin kvalité på just skid/snowboard-plagg.
Det är riktiga grejer det!
 
Peak Performances Webshop -> Ski season is here


Kommentarer


Kommentera inlägget här: