♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

ÄJLIJEN NIPPÄL!?

Kategori:

 
 
Hallå :( 
Kan någon förklara detta för mig...
Kollade igenom mina kamerabilder nyss.
Hittade bilder på mig efter Love & Lust.
Såg att min klänning som jag hade där är helt nerkladdad så då var jag tvungen att kolla upp det och det var typ färg överallt.
Minns fan inte hur....
Hade en bild där jag har ditmålade magrutor med orange neonfärg direkt på magen. Kan de varit Emma?
Hoppas.
Och så har jag fler än ett handavtryck på röven, alltså på klänningen. Minns att jag ville ha ett av dem som jobbade, men inga fler. Det bästa som jag valde själv att sätta på armen var "CURRY" i olika färger<3
Jag hade en tajt klänning som jag trodde skulle vara mindre tajt eftersom jag är så himla smal nu. 
Men kanske har bullat upp mig lite redan.
Fick ju fina kurvor i den och så och minns att jag fick rätt många komplimanger och att några smiska mig på rumpan, märktes alltså att de var åldersgräns från 18 med andra ord.
Men dem fick smaka på min högra handflata. Man kan ju inte vara en slampa för att man ser bra ut.
För man märker ju mognadsgraden på dem omkring som inte kan behärska sig.
Och vem gjorde mina aliennipples :( ?
Man ska vara snäll, eller så ska jag gå i en XL-overall nästa gång.
 
Det bästa med allt denna kväll var att jag åkte taxi från sjukhuset till teg 4 på natten, Chauffören var en söt kille, 23 och otroligt pratglad och trevlig. Fick åka billigare dessutom och jag kom fan inte ihåg vad han hette, hade ju varit roligt att ha på minnet :( Sen så låg jag och fnittrade hysteriskt mellan två söta pojkar tills vi alla däckade av. Faktiskt inget mer dirty än så.
 Livet är som bäst, när man lever som mest!
 

Who did this? Me kill it.

Kommentarer

  • Anonymous säger:

    viktor andersson på brösten, Johan rönnfjord på röven.

    Svar: Vem är viktor? Vart är han ifrån? Min kompis sa att de var hon och Johan jobbade väl med att måla på alla därför han fick görare!
    Mathilda Abrahamsson

    2012-12-11 | 23:01:54

Kommentera inlägget här: