♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

MATTE A. DET ÄR JAg

Kategori:

När vet man att man har fått kvarstående matteskador och bör klassas som pluggHEST?
Jag är inte där än på långa vägar men det börjar bli läskigt.
Kommer inte släcka lampan i natt för då kommer jag se självlysande ekvationer i mörkret.
____________________________________________________________________________________________

Mr. Mysterious
kjamiz
 
Haha kraam
 
Mr. Mysterious
jag vann
 
vad vann du?
 
Mr. Mysterious
fem spänn och en cen(kondom)sur
 
 
för att?
 
Mr. Mysterious
för att du gav mig en e-kram

 
Ah fast du gav mig en "Kjamiz" Vilket Blir kram - r + j + i + z vilket resulterar med att jag har 2 poäng och leder över dig med 1!
åh gud jag börjar få matteskador O.O
 
Mr. Mysterious
fucking insane
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: