♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

TISDAGSMYS

Kategori:

Tjohej!
Ligger här i sängen med en fet ansisktsmask. Börjar bli lite hungrig så funderar på att ta mig
en gurkbit. Nääää.... Så var det inte riktigt.  
Det enda jag gillar med webbkameran på denna dator är att den har fula huvuen som sugs fast
över sitt eget. Men den övriga kvaliten är way much sämre än på min förra w-kamera. 
 
Vi ligger här och bollar oss, allt för att trotsa vinterkylan som vi varit rädda för i flera månader nu.
Lite efter kanske?? Dock klagar jag inte för denna vinter kommer vara en kort, inte smärtfri men
acceptabel och värd att kampas igenom. Snart är ju våren här igen! 
Börjar typ gråta när jag tänker tillbaka på de varma dagar och hur världen skimmrar av solljuset.
 
Visst ser vi ut att ha det mysigt?  Skulle jag också tycka men så mysigt är det inte.
Vi har legat så här i 2 timmar nu. Min arm har börjat domna bort och den stora katten snarkar
väldigt högt och tvärt, medans den lilla har ryck vilket gör så att morrhåren kittlar på mig.
 
 
Fulaste bilden på länge <3
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: