♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

I WISH I HAD A HAMSTER

Kategori:


FOTO: Erik Wennmark 

Stickad mössa med tofs STADIUM 199;-
Stickad Tröja med höstigt mönster H&M 149;-
Halsband kedja och nitar H&M 79;-

Sitter och dricker te med Ricco. Vi diskuterar om människor som inte fattar vinken med att man inte har lust att snacka med just den personen i fråga. Bekant som obekant. I de flesta fall så försöker man kanske få fram det på ett fint och rättvist sätt och personen förstår läget. Men ändå finns det fall där det som det inte riktigt går in. Det är där någonstans det brukar börja brinna i knutarna på Mathilda.
Visst att man kan strunta i att svara men det finns personer som fortsätter skriva om och om igen. Då får man gå så långt som att tar bort personen, men med mindre framgång på sms.

Ja, bla bla. Nu började jag sjunga på en sång om en liten hamster så nu vill jag ha en dvärghamster. 
Erik dödade dock min fina önskan med att säga att katterna skulle tortera den brutalt till döds så fort den kom in i detta hus. Bara jag som är en känslig kvinna ikväll och vill typ börja gråta av en sådan sak? :'(  

Nu får jag inte sitta vid dator längre för nu kommer självaste SCREAM och hotar mig med att jag måste plugga :/ Ja, fast jag byr mig inte så hårt eftersom det bara är Erik som är rastlös och vill ha datorn. 

 

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: