♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

WHY DON'T YOU LET ME GO

Kategori:

 
FÖRST OCH FRÄMST, tryck på låten innan ni börjar läsa resten.
 
 
 
Så här är det
Nej, men herre min skapare! 
Vad är det som händer?
Jo, jag lyssnar på massa "Sagan om Ringen" låtar.
Och när jag läser titlarna och hör musiken finns det bara 2 saker som dyker upp i min skalle.
1. Att få se om alla filmer
2. Att börja lira "World of Warcraft" igen
 
..........
Nu måste jag lugna ner mig känner jag.
Det första är ju jättebra, men det andra, stay back where you are.
Ska aldrig börja spela igen, för då är jag fast i skiten igen. 
Att spela WOW är ett missbruk. Man tynar bort i datastolen (eller motsatta, sväller upp),
bort från solens skydd och verklighet.
Man blir personförändrar och skiter i omvärlden, och dem enda man kallar vänner är dem man har
på sin friendlist eller om man kanske har en Imp eller ett annat djur!
Låt dem inte inta denna värld, aldrig igen!

Men Mathilda, en fråga...
- Varför har du då INTE tagit bort det från datan då, efter snart 5 år? 
- Alltså, du. Jag måste sticka nu, har lite grejer att göra, ehe.
- Vadå, spela wow eller?
- I'm outta here!!! 
 
Avslutar med att gråta till denna.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: