♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

SVALKA MEEh

Kategori:

 
 
Vilken sommarhetta vi har?!
I alla fall här i Umeå.
Kommer vara kattvakt en hel vecka medans de andra kalasar i Bulgarien.
Life really sucks sometimes.
Men dessa 2 skönheter till kattsprallar kommer jag trivas prima med.
Jag känner mig som en utav dem.
Sova, äta, stretcha och gå lös på små äckliga insekter, de kommer bli våran grej.
 
Har stekt mitt fläsk i solen och fått avskyvärda linjer på nolltid, så... who needs Bulgarien liksom?
Har även vädrat min gitarr på altanen och sjungit en trudilutt.
Var riktigt fridfullt där ett tag tills grannungarna börja skrika hora och bajskkorv.
Inte till mig dock, tack och lov för då jäklar hade dem väckt en sovande tiger plus resten av kvarteret.
Ja men de är väl bara att gilla läget och hoppas på att man inte får likadana barn i framtiden.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: