♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

HEEJ :D

Kategori:

 
TjAah fAhn! Med riktiga RÄK-A:n like a real P12a <3
Jag har saknat att skriva här, skriva ut mina känslor, slå på tangenterna med knytnävarna och
grina högt mellan orden.
Men nu är jag här igen och tårarna sprutar åt alla håll.
Jag låter typ som Timon och Pumba när dom lipar för att Simba är och pussinullar med Nala.
 
Det är glädjens tårar, är superglad idag.
Har fått mina linser igen!!!
Äntligen, så inge mer sekreterare stil med glasögon på kontoret när jag jobbar på ett tag!
Just ja, jag har nog inte berättat att jag tyvärr har slutat min praktik på Lilla fröken blomster för att jag fick en ny plats som jag kanske ska börja jobba på sen.

Nu jobbar jag på Depona, håller på med Akt-registreringar just nu så sitter fastklistrad med röven i en datastol och hörlurarna sprängda med Bandit Rock hela dagarna.
Rätt så stor kontrast från allt tungt trädgårdsarbete till att sitta hela dagen.
På vägen till jobbet sitter jag, när jag jobbar sitter jag, när jag fikar sitter jag, när jag äter lunch sitter jag,
när jag måste gå och kissa, ja då sitter jag också.

Kan inte klaga på att det är slitsamt, men ibland vill man bara börja klättra längs väggarna och kanske (Engelska) Go Tarzan i taklampan.
Då är det bara att härda, höja volymen på radion, stampa fötterna i takt och headbanga lite.
Hoppas jag har gjort ett bra första intryck på mina nya arbetskollegor
 
Ja, jag har hunnit fylla år också. 21 jäkla år, rätt ovärd ålder men man ska nog kunna hitta på mäktiga saker även detta år! Det blev lite väl mycket "år" här känner jag.
Undra hur många gånger man hinner skriva "år" på ett år?

år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år år

74 gånger, Så många år skrev jag på en minut i alla fall. 1,23 år i sekunden alltså. 
Mitt liv känns oerhört värt just nu. 
Ah det här blev rörigt så jag föreslår att vi lägger ner verkstaden och återgår till våra vanliga kvällsrutiner.
God natt på er! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: