♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

UPSIDE DOWN

Kategori:

 
 
 
Åh hej!
Och neej, jag vet inte hur det är med mig, känner mig upp och ner, ner och upp!
Hoppas läget är bättre för er.
 
Jag har gått en långpromenad idag, sedan kört ett riktigt monster träningspass.
Körde så mäktigt så jag själv pustade ut i min ensamhet "Nämen fy satan!?
Sen skrattade jag åt mig själv, och kallade mig själv för mes.
Då blev jag arg och pumpade ännu hårdare, så nu ligger jag här utmattad men samtidigt sjukt pigg.
Vill gräva ner mig i soffan hela kvällen samtidigt som jag vill ut och dansa.
Ja, ni kanske förstår då hur jag känner mig nu.
 
Blir nog bara soffhäng med "Sveriges mästerkock" nu sen "Mia på Grötö".
Och på tal om Mia Skäringer har jag börjat läsa hennes bok "Avig Maria". (Y)

Kommentarer

  • björn Aldenfalk säger:

    craze är awesome :D den ger grym pump på gymmet

    2013-12-01 | 10:07:17
    Bloggadress: http://aldenfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här: