♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

REDO FÖR ALLA ♥-ANS DAG?

Kategori:

 
Känns heltokigt att det faktiskt är Alla hjärtans dag redan på Torsdag!
Och vem har jag att fira denna dag med? Jo, Mig själv.
Det roliga är att jag då har varit singel i 3 månader och kanske hunnit uppnå ett viktigt mål.
Så nog ska jag fira ändå ;) Dessutom delas inte Kärlek bara mellan par!
Man får inte glömma bort vänner och familj. Jag kanske ska bjuda ut en vän på en romantisk dejt för ovanlighetens skull? ;)
 
Tänkte hur som helst tipsa om lite roliga presenter för er kärlekskrankar som faktiskt har en partner eller kan charma er till en.
 
Något som finns och är otroligt smart är ett läppbalsam för både honom och henne.
Det följer alltså med 2 olika smaker som ska passa tillsammans i en härlig kyss! 
Många lipsyl/lipbalms brukar oftast lukta gott men när man får det in i munnen kan det smaka saker vi inte ska ta upp här.
Så hur trevligt är inte detta då? Många olika smaker och billigt dessutom.


Sen finns det en rätt gullig vante för 2, som nog många har sett.
Min moster stickade en sådan till mig och en gammal expojkvän. Otroligt roligt! 
Om man kan sy/sticka så är det kanske roligast att göra den själv, men annars finns de ju att köpa klart.




Är man lite äldre och intresserad av teater så finns det faktiskt en helkväll på alla hjärtans dag med fin middag och sen teater.

Något som jag skulle vilja på är Chokladprovning och de kan man också anmäla sig på. 
Kan manju faktiskt ta med en kompis på också :)
 
Luftballong funkar till de mesta, men tänk att tilbringa tiden i himlen på riktigt med din älskling, på alla hjärtans dag. Bättre än filmscenerna.

OBS! Dessa är bokningsbara och bör bokas i god tid, och finns bara på vissa ställen i länet.
Mer roliga och romantiska tips kan du hitta själv här på ALLA ♥-ANS DAG.
Dessutom kan du välja kategori till vem presenten ska passa till.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: