♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

MISS YOU

Kategori:

 
Bjöd på lite fläsk uppåt berga idag! 
Tog en promenad/springa upp för alla uppförsbackar upp mot berget, riktigt fint mot skymningen då
stadsljusen glimmade som guldstoft över landskapet.
Det var 6 + grader och riktigt behagligt.
 
Sitter nu i soffan och tragiskt trycker i mig chips framför "Flickvänner från förr".
Dom andra spelar poker och dricker öl, och jag vill bara 1 sak, ut och partaja med mina underbara, fan vad jag saknar mina vänner <3 
Skulle varit så mycket roligare att ha någon man kände här, men hoppas man lär känna nytt folk snart på något vis. Har i och för sig en kompis här men hon har ju lov så hon är hemma i Oslo. Bläää...
Ska fasiken öppna fönstret och skrika till nästa snygga norrmän som går förbi, "VART ÄR FESTEN".
Är dom knäppa som jag så tar dom med mig på fest, om inte så kommer jag gömma mig under sängen resten av dessa veckor. Men behöver nog vara lite mer desperat än så här då, vi ser väl om en vecka! 
 
Åt en supergod middag som syster gjorde men jag hjälpte till med min magiska händer.
Vi åt älg med vinsky, chilivitlökssmör, klyftpotatis och ungsrostade grönsaker.
Och snart somnar jag, fast är kissnödig så måste välja mellan att somna på toa, eller kissa i soffan?


Sämst bild men grym vy i verklighet!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: