♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

MÅNDAGS-DEJT

Kategori:

 
 Dejt med en äkta Norsk efter en vecka i Trondheim kallar jag bra flyt!
 
Kom just hem, snurrig och glad efter en trevlig kväll med Ole, sushi, vin och öl.
Vilken gentleman som bjöd på allt!
Har skrattat, fnittrat och lärt mig massor av norska ORD som jag nu tyvärr glömt bort! 
Men huvudsaken var att vi hade morsomt (roligt) och förstod varandra till största del.
Så kult med en så pass myckeet äldre kille som fortfarande är så ungdomlig och retsam.
Har haft en riktigt härlig kväll. Skönt att allt ligger så nära dessutom. ;)
  
Vi började kvällen på en riktigt trevlig sushi reataurang och delade olika sorter och en flaska vin, sen gick vi till nåt som hette choko-boco typ och togs oss varsin corona. Min nya favvosushi blev "Kingfish sushi" tror jag.
Sen skulle han följa mig till dörren men de sluta med att jag följde hem till honom en sväng och fick se hur han hade hos sig och sen följde han med mig hem igen och sen hem till sig.
 
Tänk vad trevligt man kan ha en vanlig måndag! 
Kommer sova gott nu och längta till helgen då jag förhoppningsvis ska träffa en kompis som bor här och kanske Ole igen :)
 
 
 
Sov godt alle sammen, hade gott!
 
PUSSBAH, eh ja... 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: