♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

KRAMA MIG //TJOCKISEN<3

Kategori:

 
 
Rush på stan hela dan! 
Testade lite kläder och insåg att jag faktiskt är FET :D 
I love it, kan nämligen ha S nu och det sitter snyggt!
Inte som någon jäkla sopsäck, är överlycklig, dessutom har "lilla" B-kupan (iiinte så bara) övergått till C-kupa.
Och det tycker jag är perfekt! Inte för stora och inte för små<3
Tur också då att jag brukar ha problem med att hitta 70B i Sverige och här var det omöjligt att hitta 70C... Eller så kolla jag på fel ställen.
"puppene faller i helvete ut av deg" Som en norsk hade sagt! HAHA.........
Börjar dock sakna att träna (efter 5 dagar) så ska hitta något trevligt gym och även försöka få tid att gymma här hemma.
 
Är galet trött nu och kommer somna inom kort.
Har fnittersjuka och skrattar åt mig själv eftersom jag pratar högt med mig själv, på norska dessutom!
Sen fortsätter jag prata med mig själv, typ "alltså jeg er så morsomt x)" 
Fast det är jag inte, så godnatt från mig nu!
du må ikke lytte til hva jeg skriver...
 
Tack och hej!
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Duktig du är!!

    Att hitta 70D, är inte heller en barnlek:(

    2013-02-22 | 14:02:39
    Bloggadress: http://emmakaruna.blogg.se

Kommentera inlägget här: