♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

I LOVE TO

Kategori:

 
 
 
Oj, vad klockan pillrar iväg när man mixar om sin blogg! 
Igår designade jag och ändrade stilmallen i 2 timmar, och en timma idag,
men roligt är det som vanligt ;)
Ska försöka fortsätta att leka lite senare om jag har tid.
Var några år sedan jag orkarde hålla på så nu måste man friska upp minnet igen.
Ska byta header ytterligare igen, måste bara få en trevlig idé om hur den ska se ut.
Ge gärna några förslag?
 
Nu ska jag strax upp och hoppa, laga soppa, Ole hade sagt! 
Haha, ska berätta den historien senare idag.
Kämpa på med dagen!
 
Det finns en helmighet bakom denna bild, Den rosa sladden ger en ledtråd.
jag har nämligen mina stora rosa hörlurar på mig från "WESC"
Min fluffiga morgonfrippa var bra på att dölja dom!
Kan ju bero på besök av ett visst antal brandmän.
 
Just sayin', Bitches be Hatin' 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: