♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

HEY, I LIKE YOU

Kategori:

 
 
 
 
Har man inte lite lyx? 
Egentligen vill jag ju bara sova om dagen men det är då man kan missa viktiga delar i livet.
Så egentligen lite mot min vilja så har jag och syster kommit på att hon ska väcka mig oftast innan hon ska på jobbet, så lite innan klockan 10 varje dag öppnar jag mina snurriga ögon.
Det bästa är ju att jag haft den lyxen att få kaffe på sängen, så bara doften hjälper till att få mig att piggna.
Sen efter en fyllig kulnk av mörkrost så ligger min kropp fortfarande död fast med ett piggt sinne och överstirriga glada ögon.
 
Typ "Hey...I like you" 
Svar: Please don't xD
 
Men det får ju upp mig så, dock är jag tidsoptimist så borde kliva upp senast klockan 08.00  varje dag för att hinna med allt i en vettig tid, fast då lär jag ju bli lite väl optimistisk med de tiderna...
Ja, det är något jag försöker jobba på nu i alla fall, så adjö!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: