♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

............HELLO YOU, ROCK 'N' ROLL CHIC!............

Kategori:

Hej kära bloggläsare! 
Längesedan jag tipsade om mode, så här kommer ett härligt inlägg om lite vårmode.

Jag har plockat och mixat lite av mina favoriter från Bubblerooms vårmode
som finns ute på sidan just nu.
Hittade massor av kläder jag skulle vilja köpa nu på en gång,
man blir helt tokig som vanligt när man kikar bland sidorna.
 
Jag skulle lätt kunna ha dessa två outfits nedan nu när det börjar ljusna allt mer där ute. 
Detta är en super tuff och trendig stil med både skinn och pasteller.
Jag ÄLSKAR att blanda en chic stil med en rockig för då tycker jag att man får fram
både charm och attityd.
Svart och vitt med en fräsch färgklick får mig att tänka på våren då snön fortfarande
ligger i högar och hur färgstarka blommor tränger sig upp ur den ännu mörka marken.
 
Modellen på Blazern var supersnygg och färgen är riktigt varm och fräsch.
Skinnbyxorna var sjukt grymma men kunde inte hitta dem på sidan så tog fram ett
annat förslag på ett par vanliga leggings med skinnimitation.
Båda skorna var galet tuffa tycker jag och passar bra med eller utan blazern.
Längst ner finns artikel-listan med pris på allt som finns på bild.
Klicka här om du vill komma direkt till Bubbleroom
 
 
STOCKHOLM BLAZER
Pris 599 kr
 
ZIGGY TEE
Pris 299 kr
 
RAM LEGGINGS
Pris 199 kr
 
ORIENT WEDGE
Pris 2 699 kr
 
SVEA SHOES
Pris 449 kr
 
MAYA CHAIN NECKLACE
Pris 259 kr
 
BOOS NECKLACE
Pris 359 kr
 
ISADORA WONDER NAIL WIDE BRUSH 729 MARZIPAN
Pris 69 kr
 
HIGGY WALLET
Pris 499 kr
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: