♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

GOOD MORNING SUNSHINE

Kategori:

 
 
Denna dag var sne redan från start.
Vaknar av väckarklockan, brukar alltid bli irriterad och argt stänga av den eller ignorera den tills den håller keeft.
Men denna morgon var min första tanke, åååh vilken härlig låt, så gnugga jag ner mig extra långt in i täcket och somna om. 
Nästa gång den startade igen blev ja liiite irriterad men somnade om innan jag hann bli mer.
Tredje gången var jag rätt så jäkla irritera så då skulle jag stänga av den.
Samtidigt som jag sträcker ut handen för att stänga av den, hör jag att ljudet kommer från en helt annan riktning än vanligt. Och handen slår i väggen under massa kuddar. Lite paff?
Jag öppnar ögonen och blir inte mindre förvånad där.
where Dafuq Am I ??
 
 
Fattar inte hur man kan förflytta sig så mycket i sömnen. Gött utan kudde? Tror ja inte min nacke tycker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: