♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

FML

Kategori:

Som Magdalena brukar säga "Fuck Mathilda Life"
 
GIRLS JUST FEEL ME
IF YOU KNOW WHAT I MEAN....

Fredagsmorgon vaknade jag upp med min kära date, skavfötters, för att jag ville hellre ligga med mobilen som var i laddaren. sen kände jag en vridande värk i magen. 
Yay, kärleksveckan! <3
Sen skrek jag på min älskling hela dagen, med eller utan anledning.
Tur det inte var alla hjärtans dag då i alla fall.
Lät som om vi var gifta och hela kitet redan. 
 
Har hunnit bli förkyld nu också så nu är den glada energin på låg nivå.
Nu vill jag bara sparka på allt jag ser, men det har jag redan testat på tidigare och då blev jag bara mer förbannad när jag missa hela tiden..... och när jag äntligen träffade så resulterade det med svullna tår och en stor FAIL-stämpel i pannan!?!??!?!
FML




 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: