♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

FALLING 4 YOU

Kategori:

 
Bjud ut mig på date och säg det här, så ser vi om
jag hinner vakna upp ur mitt svimmande tills det
är dags att sätta på favvoklänningen!
 
"Put your favorite dress on girl, cause I'm gonna rock your world
There´s a place where you never have been before
Looking at the moon outside, It's getting pretty bright tonight
Feel the beat of my heart, cause I´m falling"
 
Tur att sångaren i State of Drama inte är snygg.
För jag föll för rösten och stilen. Och hade han varit snygg på det hade jag inte orkat leva längre,
Och jag hade inte heller orkat ligga och grina i min säng för att han aldrig skulle bli min och annat patetiskt pinsamt fjortisbeteende. Så, Tack för det Emil Gulligullhamn 
Men sätter man på låten och ett annat huvud på honom så kan det bli galet i stugan!
#CutforGullhamn
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: