♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

BARA BRUN

Kategori:

 
 
 
Ååååh, Vill bara säga...
först miljontals videos/parodier på Gangnam Style och nu Harlem Shake, jag orkar inte..!?
Folk är bra på att paja det som redan är bra/roligt från början och totalt förstöra det roliga, för i längden blir det to much.

 
Idag har jag suttit typ 4 timmar på hårsalongen "Shackmatt" och fått mitt hår slingat, färgat och toppat av syster! 
Jätte härligt och det blev ändå kempeflott! Däremot blev mitt hår lite ledsamt av blekningen så må vänta med de ljusare slingorna, men de kan jag göra för jag trives faktiskt i den nya hårfärga.
Den ser riktigt naturlig ut och det strävar jeg då efter oavsett hårfärga på me.
en morsom ting, var at min øyenfarge framhävdes mye mer.
Nu må jeg sussa, hade bra!
(Älska min SvenskNorska)
 
 
En rask bild jeg tog i provrommet på Cubus :)
 

Kommentarer

  • Tindralii säger:

    Åh vad vacker du är tjejen! =)

    Svar: Tack själv fina du! :) Kan tyvärr inte komma inte på din blogg.
    Mathilda Abrahamsson

    2013-02-27 | 01:04:12
    Bloggadress: http://tindralii.blogg.se
  • Moa säger:

    Åh vilket fint hår!

    2013-04-25 | 22:21:41
    Bloggadress: http://moafallqviist.myshowroom.se

Kommentera inlägget här: