♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

ÄR DET SÖNDAG IDAG?

Kategori:

 
Känns som en Söndag för mig, men då fick jag min Lördag som jag ville alltså!
 
Ligger i sängen och har just ätit "frukost" så där klockan ett på dagen.
Har världens bakisröst nu tydligen märkte jag när syster ringde och även
hon konstantera om jag var bakis.Jamen, trevligt! 
 
Dricker mitt sjukt goda te nu och jag känner bah, skjut mig (Helst inte) 
Men hade varit en vacker död med ljuva sinnen i doft och smak.
 
Sen ska jag köra lite hemmagym, har ju nu äntlligen bygt upp de perfekta
formerna så nu är det bara att pumpa! 
Ole skulle visa mig några bra gym sedan så det blir toppen beroende på
hur länge jag stannar.
Sedan gå och handla mat för veckan och laga tacopaj.
Får se hur det går, när lilla jag rushar fram och tillbaka bland de norska varorna.
Yay, men nu ska jag ta det lugnt ett bra tag! 
Mihiiii
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: