♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

6 FÖR 32 KRONOR, SOM TAGEN

Kategori:

 
 
 
Koka makaroneeeeeer! 
Skulle man kunna göra på mig nu, fast .... Kanske behövs lite vatten då?
 
Äsch nu pladdrar jag i nattmysen.
Håller i alla fall på att koka själv så varmt det är här, shit!!! Skulle behöva så där
10 brandmän, minst, helst nordiskt utseende och bra bringa, inget ytligt menat
men det skulle underlätta, Eller vad säger jag??
Då skulle de bli brandrisk nivå... Max? kan inte eldspråk, kan bara tokbrinna!
 
Men ja, 10 brandmän som sagt. Wow, ska börja klättra upp i träd och lämna min katt där uppe.
VÄRSTA PLANEN?!
Sen ringa förtvivlat efter brandkåren, och dom kommer ju förmodligen ta den
smidigaste och mest tränade snubben då. Sen så ska jag lotsas vara så rädd när dom hämtar
ner kisse att jag svimmar, kan ju behöva livas upp igen med lite "Törnrosa-style" Mun mot mun <3
 
Men fy va äckligt då om jag skulle tro att de var hunken, och så var det en gammgubb när jag öppnar ögonen.
Nä, nu blev det obehagligt här! :(
 
Fick i alla fall ett telefonsamtal från Sverige ikväll, så härligt! Bästa samtalet år 2013.
6 för typ 32 äckliga kronor, 6 minuter alltså, för den som ringde, så sjukt styggt!!
Tack för din offring, det värmer mitt ömma hjärta! och tur att det var ett värt telefonsamtal.
Nu ska jag sova sova sova.


Miss my Kiss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: