♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

THE BEST IS YET TO COME

Kategori:

 
 
Hade min allra första hudvårdsklass igår! 
Superkul och lite rörigt men så är det ju, vi alla är någon gång nybörjare och det är klättringen uppåt som
får oss att en dag kanske klassas bland stjärnorna.
Nu har jag äntligen hoppat på och hjulen har börjat rulla.
Denna resa kommer bli så otroligt rolig, och tack till alla som har varit med mig hela vägen hit! 
 
För övrigt så går det helt okej med träning, blev jagad av en förkylnig som satte sina äckliga 
baskelusker i mig men den har inte tagit sig för djupt eftersom jag är en positiv kämpe och det
gillar inte virus har jag märkt.
Så jag springer och pumpar på så bra jag kan när jag är virusfri! 
 
Varje dag ljusnar framför mig precis som vårdagarna.
Sommaren närmar sig med friska steg och det känns som att hjärtat vidgas av varje sekund av solsken.
Känner ni också den behagliga energin som laddas upp när ni är ute och känner den ljumma vårsolen på er?
Det är rätt så fantastiskt ändå. Hur mycket lycka det kan sprida.
Tänk om en stund i solen var dagens botemedel på alla sjukdommar.
 
Nu spränger huvudet lite elakt, och smaklökarna börjar tråna efter en trevlig kopp kvällsté.
Vilket jag själv onekligen kan avstå tillsammans med en huvudvärkstablett, mysig musik
och en "relativt" tidig kväll. '
Sov gott 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: