♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

THESE RAINY DAYS

Kategori:

 
Unga älskade kvinnor!!! Gör inte som jag gjorde idag.
Det regnar idag, trots det tog jag på mig ett par ballerinaskor med tanken att paraplyet skulle skydda mina fötter. Men det har tydligen regnat en hel del sedan i natt. Asfalten var vattenfylld...lika så mina små söta ballerinaskor nu! Usch, man får inte dra på sig förkylningar nu när det är goa helger på gång :(


Jag var ute för att hitta paljetter till ett plagg som jag ska fixa till lite. Så tänkte kika på leksaksaffären i stan först ;) Gick dit i regnet med blöta kalla fötter, sen så var den helt borta!? Den har tydligen flyttat till djurparken eller nåt som ligger typ 3km bort... Som tröst gick jag över gatan in på systemet och köpte mig en bag in box av Foot of Africa.
 
Dags att kura mot förskylningar så sitter här med en kopp ljuvligt vaniljte och ska snart hoppa i badet. 
Visst är koppen rätt ljuvlig också? Jag älskar den! Fick den av min pojkvän på alla hjärtansdag. Den låg i burken med samma mönster, supersött.
Vet tyvärr inte riktigt vart den är köpt, men kanske åhlens?
Har i alla fall för mig att jag fick den dels på grund av att jag blev förbannad över en annan mugg jag fick innan, haha! Den var jätterosa med en grisbebis på med ett diadem med rosafluff och en text där det står "Take a time every day to do something silly!" 
Fan vad jag hatar den alltså, fulaste mugg jag någonsin sett...haha. Snygg save du gjorde där med den nya, Emil! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: