♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

SPARKLE OUTFIT IN AUTUMN

Kategori:

Nu ska jag tillbaka till delen "fashion" i denna blogg. Som alla vackra prinsessor här i världen så kan man inte undan gå att förälska sig i det som glittrar magiskt, som diamanter, paljetter och glitter!
Indisk och brun som jag är har jag hejdlöst fallit för guld vilket passar så fruktansvärt bra på mörka tjejer. Just nu är jag i en extra guldig kris så alla affärer med höstglittrande guld kan nog få se mig vanligare än någonsin.
Har införskaffat mig mycket guldsmycken, ett par pumps med guldanimation på insidan och ett nagellack i den mest perfekta guldnyansen!
Men det viktigaste av allt har jag inte köpt än, själva basplagget.
Tror nämligen jag hittat det, blev tokkär direkt jag såg denna vackra klänning från Bubbleroom.. Höstmönster med gyllene blad vilket gör den elegant.
Den har även en sexig öppning vid skuldrorna. Den är i en tightare modell som passar vilken festlighet som helst. 
__________________________________________________________________________________
Mer info om produkterna finns längst ner i inlägget.
Direktlänk till klänningen finns om du trycker på bilderna!
 
 
Skor: Skopunkten 349;- (199;- Just nu)
Nagellack: O.P.I 150;-
Klänning: Bubbleroom 399;-
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: