♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

NEJ NEJ

Kategori:

Nu har det blivit lite missförstånd här! Med mitt tidigare inlägg pratade jag om mig och min blogg. Vi har som inte gått ihop riktigt på senaste. Så vi valde att ta en bra paus ifrån varandra, testa på nya som till exempel instagram som jag nämnde. Men nu har jag börjat längta tillbaka till min kära blogg, så vi ska försöka lösa detta på bästa sätt. Så, jag har fortfarande samma gamla unga pojkvän, som nu blir en lättnad för de flesta eller för andra ett "skit också, jag kanske hade en chans!" _________________________________________________

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Gud va bra! vart ju nästan orolig där ett tag! :)

    Svar: Haha söööt, ja de va inte meningen att få någon att tro de! Min mamma ringde 9 på morgonen och var orolig!
    Mathilda Abrahamsson

    2012-09-26 | 15:14:52

Kommentera inlägget här: