♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

EN KVINNA UTAN KARRIÄR

Kategori:


Den kvinnan är jag, så som det känns väldigt ofta i alla fall.
Jag vet vad jag vill jobba med men jag vet inte vart jag ska finna grunden.
Min dröm är att bli florist/trädgårdsmästarinna. 
Samtidigt så vill jag fortfarande hålla mig här uppe medans jag går en sådan utbildning.
Vilket blir så mycket svårare. Umeå forslunda har trädgårdsutbildningar. Men ingen 2013 som jag trodde och hade hoppats på, den kommer alltså starta 2014... så då måste jag flytta ner till södra sverige eller eller vänta 1,5 år till :( 
Känns surt. Vill bara komma igång med det jag brinner för, känns som åren bara försvinner.
Sitter på allastudier.se och kolla utbildningar i närheten.
Hoppas bara på att något bra ska komma fram. Det är en bra sida om man vill hålla koll på olika utbildningar med spridning över hela sverige. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: