♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

FUCK THIS, I'M GOING HOME!

Kategori:

HERREGUD! Vad jag har saknat denna blogg!!
Nattstad är bara ett skumt 08-bloggställe.
Överflöd av Bimbos eller turkar. Hur ska de gå liksom? Vart hör jag hemma utav dessa två? Jag är ju ihopslagen, Bimboturk flicka. Haha. Taskigt Mathilda, ska jag komma ihåg. Du får igen ikväll.
Och åter tar Mathilda rollen som Schizofren! Omg, måste bara säga att nu för tiden slipper jag googla fram hur SCHIZO stavas för att jag skrivit de så många gånger nu så! Stolt (Y)
Nä men Serious, I'm Fucking back. My place is right here.
Kommer bli en skön sommar när jag får blogga på MIN ALDELLES EGNA SIDA. Inge jävla bimbo reklam överallt och snubbar med pumpade muskler som skriver massa på mejl, man svarar men ointresserat. Dom fortsätter skriva och man är artig. Sen kommer frågan till slut, är du singel? Svar, Nej = då fattar man vinken och slutar skriva helt. Get it? Bet all the girls feel me!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: