♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

LÖVLEY

Kategori:

Varit en bra dag på praktiken idag, andra dagen, går frammåt!
Har ju som haft fullt upp.
Men i morgon är vi ju alla lediga tack och lov!:)
Har hunnit inviga mig själv som 20-åring. Eftersom de kommer vara stängt på de flesta affärer i morgon så tänkte jag se om jag kunde få gå och köpa mig en liten vin flaska i alla falloch de gick super. Rolig invigning! Så imorgon blir de mys, tårta, kaffe och lite vin.
Köpte med mig detta fina linne idag! Har spanat på efter liknande men aldrig hittat någotriktigt fint men den här älskade jag så den fick följa med hem!
Solen tittade fram en sväng idag också, helt okay dag.
Har också hunnit köpa en fin studentpresent till pojkvännen!
Det känns riktigt bra nu, maybe my time has come.
__________________________________________________________________________________________________

Kommentarer


Kommentera inlägget här: