♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

HELGE FÖRE 20

Kategori:

Har haft en bra helg trots ett väldigt tråkigt Juniväder. Nu får ni tamme fan skärpa er! Sluta deppa, ni kommer fatta varför sen.
Va? Nä ja prata med vädergudarna...
Hursom så börjar första dagen på min praktik i morgon!
Känns spännande och roligt smtidigt som det pirrar och tankar kommerupp om jag kommer skämma ut mig totalt. Men man får hoppas på ingenting så blir man varken nöjd eller besviken.
Eftersom jag fyller år mitt i veckan så firade mami och papi mig idag!
Fick bland annat en helt egen symaskin! Awesome, sen när jag har tid ska jag börja sy en massa snyggt och roligt. Fick 5 trisslotter och gissa hur många jag vann på? 0. Och de står på baksidan att de är typ 49% chans att man vinner. Kul att jag fick dom sämsta då -.-
Nu är jag i lycksele och har packat upp 2 resväskor och en ryggsäck med massa kläder och prylar jag behöver inför praktikveckorna. Nu blir det att hoppa i säng så man orkar upp! Natti natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: