♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

EN MINUT I ONSDAG

Kategori:

Klockan är en minut i 00.00

Dagen har haft sina bra och dåliga stunder.
Morgonen var seg och jobbig, kände mig svullen och vaknade med ett jobbigt huvud som dunkade i takt med klockan. Fick lov att vila en extra timma, sen kämpa sig upp, äta frukost och proppa i sig alvedon. 
Sen nu ikväll har jag känt mig mer och mer trött och matt i kroppen, halsen svider och har börjat svullna. 
Samband med min morgon?
Så "roligt" om jag ska bli sjuk nu. Trivs jätte bra på praktiken.
Idag fick jag fixa i skyltfönstret på tjej och kill sidan. Jätte kul måste jag säga :)
Men nu måste man väl lägga mig nu så man kanske hinner friskna till under natten.
Natti natti! 


Kvällsfika, Finn crisp med lax och pepparrotsost <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: