♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

VARFÖR KAN VI INTE BARA KYSSAS RESTEN AV LIVET?

Kategori:

Det dummaste är att diskutera i onyktert tillstånd eller med en onykter med tillstånd = IQ-befriad.
Man försöker ändå vara gullig och hålla masken fast det sitter en brinnande tiger bakom.
Hoppas den snurriga personen kan skämmas i morgon och sen be om ursäkt för då kan jag gärna skratta bort den saken. Hoppas du förstår det vännen. Don't wanna fight, men förståååelse förväntar jag mig mer av i morgon, tack.
 
Nu ska jag sova och drömma lite om min framtida man, är så där 4-5 år kvar.
Hoppas jag hittar en lika underbar och jordnära person då som den grabb jag träffat nu under den senaste månaden.
Nu blev du nyfiken va? ;) Nähä... Du somna du..Ah okej, godnatt då!
 
 
 
Please, find me again, in a few years

If I could meet a guy like you in the future, I wouldn't hesitate.
I'm just not ready now, but I know that someone like you are my fate
You came in the middle of the storm, took me down to earth
You were one reason why my life changed, if you knew what it was worth

 

I bet you don't going to read this and I bet you will never Know.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Skulle det va jag skulle jag vänta :D haha

    2012-12-16 | 13:07:08

Kommentera inlägget här: