♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

THE GAME IS ON!

Kategori:

PATETISKT NOG, HAR JAG EN BEKÄNNELSE...
 
HAHA, ni kan aldrig gissa vad jag just gjort! 
På över 2 år har jag lagt detta åt sidan, försökt leva ett "sunt" och "socialt" liv.
Men någonting sprack inom mig idag, och ut flödade en djup längtan. 
 
Den första som fick smaka på mitt magasin var en easy BOT kallad "Näckrofil Peder" (Dog av skratt när jag såg det) och han dog med ett fint skott i pannan, oneshot<3
Ett litet tecken på att jag har mina kära reflexer kvar!
Namnet är faktiskt sant eftersom jag tydligen döpt dem till "Näckrofil" som standardnamn för längesen.
Och jag själv hette sorgligtvis "Forever Alone" :'( Gråter en svätt i min ensamhet.
Fast så ensam var jag ju inte, jag hade ju 4 galna näckrofiler efter mig, som alla ville döda mig och antasta min döda kropp. Men dom fick smaka på sitt eget lik när jag Äjza lös<3
 
Började spela i början av 2010 och spelade i 7-8 månader.
Slutade då jag började sista året i gymnasiet och hade egen lägenhet.
Det var lite tråkigt att det tog helt slut mellan oss eftersom vi trivdes otroligt bra :(
Spelade med många roliga människor dessutom, blev även en del pcws och roliga skypesamtal som jag kan sakna då och då...!
 
Hela min otroligt tuffa spelstatus ikväll (STOLTAST I VÄRLDEN)
Körde upp till 20 frags, och en gång typ oändligt som ni ser
 
Så här spelade jag från början till slut:
Easy 20/5
Easy 70/11
Normal 20/3
Hard 20/3
Expert 20/35
 
Man ser att de händer grejer i slutet, haha. Skyller på tröttheten ;)
Fattar heller inte vad som hände i mitten? Easy är ju fan svårt!
Men jag kan inte vara sämst, måste finnas någon som är mer kass!!!
Kommer med bättre resultat inom kort! Måste ju ladda lös på BOTIZarna så jag kan smeka sönder riktiga spelare sen igen. Happy GAMEn00b<3

BTW, Finns det ingen annan rolig tjej som också lirar CS? I love to play with you!
 
Check my muscle, It's somewhere out there!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: