♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

SLOCKNA

Kategori:

 
 
Hemmafrun är igång igen!
Vet då säkert vad jag ska vara på halloween 2013, då behöver jag inte ens anstränga mig. Men det behövde jag ju inte heller när jag var Catwoman haha! :)
 
 
 
 
Har slagit in julklappar, lagat tacopaj och städat massor. Någon som behöver en sådan fru?
Well, here I am. I alla fall ikväll, sen blire andra bullar! Fast inte dem som man brukar ha i ugnen, usch. 
Sitter och planerar äventyr och inser att klockan är på tok för mycket för att hålla planeringen på en lagom "frisk" nivå. Kan lätt bli galenskaper så här sent.
Ska lägga mig i en nybäddad säng nu och se How I Met Your Mother.
Hoppas på en normalare sömn denna natt, natti<3

Kommentarer

  • FlizanLizan säger:

    Hejsan

    Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

    Svar: Nä du det är nog lugnt, jag designar egna och får mellan 300-600 kr för det.
    Mathilda Abrahamsson

    2012-12-22 | 13:54:25
    Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här: