♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

RUBIKSKUB

Kategori:

 
 
 
Umeå i sin helhet börjar sitta rätt stort nu i minnet
och dess yta krymper mer och mer i mina ögon desto mer jag utforskat och tar in.
Har varit på stan nästan varje dag nu så är pretty tired!
Har försökt hitta julklappar men de är ju sjukt svårt !! Varför är det så svårt?
Har i alla fall hittat julklapparna till mamma och pappa det är otroligt skönt!
Har dessutom hittat till bästavän med.
Bara Syrran, hennes kille och 2 gumsor kvar och fina Kusse<3
 
 

Ringde pappa idag och frågade vad han önskar sig i julklapp:

- Ja, vad önskar jag mig, säger han fundersamt...
(Pappas lilla kollega Marcus säger någonting i bakgrunden) 
- Marcus säger att jag ska önska mig en sån där Borat-dräkt...
- HAHA, nä de får du inte!!!? utbrister jag förtvivlat
 
 
Trosor köpta på Helens Under
Calvin Klein 149;-
Mössa H&M 49;-
Halsduk Gina Tricot 99;- 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: