♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

LET PEOPLE LET YOU UP, NOT DOWN

Kategori:

 
 
När någonting är jobbigt och stör en del av din vardag, får man försöka se de positiva sakerna
och ta åt sig extra mycket av det. Man kanske inte ser det positiva lika lätt eftersom något tynger ner.
Men lär man sig uppskatta de lilla så finns det en anledning att le mitt ute i mörkrets tystnad.
Vännerna är det viktigaste man har och allt stöd som ges är värt att ta vara på och vara tacksam för, och det är jag verkligen :) <3
 
Nog om det snacket. Hej :D
Idag är vi jäkligt slappa eftersom det är Söndag, alla är typ bakis och gör mig emo.
Jag är inte bakis men alla skriver så deprimerande att jag också gör det.
Dock inte min syster, hon var värst, drog upp massa barndomsminnen och skit som man förträngt.
Kunde dock inte låta bli att skratta samtidigt som jag nästan grät av ångest.
Varför var man så sär när man var snorunge? 
Men man får se det roliga i det hela, everybody needs a story to tell... or let others tell..
Fast det är så hemskt att jag verkligen inte kan berätta det.
Så nu är det förträngt igen! 
 
 

Kommentarer

  • Syrran säger:

    Haha haha jag dör av skratt! Men vi låter de bli en liten familjehemlighet :-) så de så alla nyfikna själar!!

    2012-12-16 | 17:23:13

Kommentera inlägget här: