♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

KOMPLIMANG = LIGGA?

Kategori:

 
 
Vad kul med så många läsare idag! Hoppas de håller i sig nu när jag kommit igång med bloggandet igen.
Ska inte sluta när det går som bäst denna gång.
Och självklart ska jag mixa mina inlägg så ingen blir besviken! 
 
Har tänkt på att jag har väldigt flirtiga människor omkring mig, några smörisar kankse? 
Äre ligga ni är ute efter så kan vi försöka skratta bort saken för när det gäller det så gäller det faktiskt också kvalité.
Först och främst ska man känna attraktion. Ett vackert leende, en charmig blick eller ett varmt skratt kan verkligen få mig på fall, fast skulle inte ligga för det. Men grunden finns nog där.
Och de har inte vem som helst, så ni kan lugna er lite. Jag vet ju också vilka som smörar extra och vilka som faktiskt menar det så en fin komplimang är aldrig fel, bra självboost som fler fina flickor borde få, så tackar för dom! :)
Nu tänker jag inte säga mer, då blir det ju typ, gör det här och de här så ska vi ligga som fan!
Och så funkar det ju verkligen inte. 
 
En av dagens goaste kommentarer av en charmig grabb
 
"Tycker du ska göra såhär ist! skaffar dig ett jobb medans du letar ett så du får tillräckligt med pengar till att flytta till gbg, du får en go kk här i gbg och någon kommer inse hur snygg du är och du blir modell!"
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: