♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

KÄMPAR PÅ

Kategori:

 
 
Hade just galnaste träningspasset!
Märks att kroppen blivit starkare och uthålligare när man orkar så mycket mer än när man just börjat! 
 
Är alldelens mörbultad nu, ligger på min spikmatta och chillar med en proteinshake, jordgubbssmak och härlig rockmusik<3 
Känns som mina armar småskakar och när jag skulle blanda i shakern så hade jag typ ingen kraft kvar i armarna, haha. Då har man gjort det rätt!?

Minns inte om jag berättat vad jag lovat min kompis Virre.
Men när jag började komma igång med träningen igen så skulle jag träna fram magrutorna så dom syns ordentligt, bara en gång för att se hur det ser ut på mig liksom. Roligt att ha ett mål också.
Tycker dock inte det är snyggt när tjejer har jättesynliga rutor men för skojsskull eftersom jag har så platt mage och kan ta fram dem lätt. 
Så på en månads träning (Mer eller mindre aktiv) tycker jag faktiskt det gått rätt bra!
Visst syns de lite ändå?
Spännande att höra vad virre säger om början... :) 
 

Kommentarer

  • Ida säger:

    Men shit Mathilda, vilken fin kropp du har! Nu Har jag en ny förebild och ett nytt mål ;)

    Svar: Åh söt! ;) <3 Du tränar också eller?
    Mathilda Abrahamsson

    2012-12-20 | 12:44:43
    Bloggadress: http://gavelin.blogg.se

Kommentera inlägget här: