♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

INTE OFTA JAG TACKAR NEJ TILL ATT KOMMA

Kategori:

 
 
Hennes fingrar fördes djupt in i mig.
Min mun fylldes med saliv men jag kunde inte svälja.
Jag ville bara skrika men jag höll emot. Jag kunde knappt ligga stilla och nöp tag i dynan jag låg på för att hålla mig tyst. Hon försökte prata lugnande med mig  emellanåt samtidigt som hennes fingrar skötte jobbet.
Det kändes som att vi höll på i evigheter, att 30 minuter kan kännas så otroligt långa.
När hon äntligen var klar så var hennes fingrar täckta av blod.
Jag spottade och kände hur svullen jag var. Det gjorde så ont inuti.
Varför just jag?
Det drabbar oftare dem från "asien", det har med salivproduktionen att göra, det är egentligen bra och skyddar bättre mot karies men man får lättare tandsten som sagt, jag rekomenderar dig att göra detta minst 1 gång om året så kommer dina tänder att må bättre och det kommer inte göra lika ont, sa min tandläkare.
 
Hatar tandsten, hatar att bli pillad inne i munnen, speciellt skrapad i tandköttet så blodet rinner runt i munnen.
 
Visst har jag rätt vita tänder? 
Dricker rätt mycket te och kaffe och det gör så att tänderna blir misssfärgade.
Har använt  "Pepsodent White Now" i typ 2 månader.
Ni har säkert sett den överdrivna reklamen.
Den funkar faktiskt fint på mina tänder, men det man får tänka på är att det bara är en
tillfällig "bleking" som blir med hjälp av det där blåa kladdet.
Så för att hålla dem vita så måste man fortsätta använda tandkrämen. 
Det kan jag leva med när tänderna ändå blir vitare och den smakar gott
och man känner sig fräsch i munnen! 
Prisvärd, alltså.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: