♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

I WONT STOP

Kategori:

 
Släpp dig fri
Du var aldrig bunden
Håll inte tillbaka
Ta vara på stunden
Se det vackra
I den hårda grunden
♥athilda
 
 
Jag är så himla glad! Jag går upp lite-lite i vikt varje dag, och det är det där lilla som gör den stora skillnaden på bara en vecka, Är så himla skönt att börja känna sig mer bekväm med sin egen kropp igen, det var väldigt längesen sist. Känner mig i alla fall inte som ett skelett omsvept i skinn när jag ligger ner längre.
Det roliga också är ju när jag tränar att det blir muskler som väger till slut. Så plus 6 kilo fett till ( låter lite vidrigt x) ) och sen så får jag göra om det till fina muskler, då får jag ju gå upp mer för muskelmassans skull. Låter typ som att jag ska bli en bodybuilder men ja, ni ska ju få följa min resa och mina resultat så då får ni se vad jag menar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: