♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

VAD SKULLE JAG INTE GÖRA FÖR DIG?

Kategori:

UR ENSAMHETEN FÖDS TANKAR, DJUPARE ÄN DE DJUPASTE HAV
Min kära vän som skulle sova över igår dissa mig för att åka hem och läsa en bokjävel?!
Tänk vad roligt att höra mig berätta en historia, jag som är så spontan, vad som helst skulle kunna hända!
 

SÄKERT
DU DISSAR MIG FÖR ATT LÄSA EN BOK
Jag kunde ha berättat en saga
om hur man har sex i rymden
 (Vet hur jag ska få henne på fall nästa gång i alla fall)
 
hahahahahahahahahaha
 
du ser, jag visste att du skulle gilla den!
synd jag missade den:(:(:(:(:( verka ju va spännande:)
 
Ska skriva den åt dig! <3
____________________________________________________________________________________________
 
Sagan påbörjades i natt <3 Ska lägga ut första delen ikväll, hope you enjoy! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: